چوب ساسنا (پاینpine) برای ترمووود

با رشد مصرف چوب ترمو (ترمووود Thermowood) در نمای ساختمان – فضا سازی دور استخر – حیاط سازی – نیمکت و میز و صندلی چوبی در فضای باز – آلاچیق و غیره به وارد کنندگان و تولید کنندگان ترمووود روز به روز افزوده میشود. هر چند تبلیغات زیادی روی ترمووود وارداتی از فنلاند و کشورهای دیگر انجام میشود ولی عملا” بدلیل قیمت بسیار بالا و محدودیت هایی که برای واردات ترمووود ایجاد شده درصد بسیار بالایی از این محصول در داخل ایران تولید میشود.

در تولید ترمووود دو مولفه بسیار مهم میباشد .۱- تکنولوژی تولید که قابل خریداری است و با خرید و نصب کوره های ترمو این کار انجام میگیرد. ۲-ماده اولیه یا چوب مناسب برای ترمو کردن که بسیاری از تولید کنندگان دسترسی به چنین چوبی ندارند.

هر چند ازگونه های مختلفی میتوان ترمووود تولید کرد ولی تنها چوبی که از نظر کیفیت و قیمت مناسب میباشد چوب درخت ساسنا (pine) میباشد.

ما با بهره گیری از دستگاه های برش مناسب و تجربه چندین ساله در برش حرفه ای چوب ساسنا مناسب را از درختان جنگلی که مناسب اینکار میباشد بریده و پس از سورت کردن و خشک کردن به بازار ایران عرضه میکنیم.

بازار مصرف چوب ترمو ایران علاقه وافری به شکل پروانه در ظاهر چوب دارد که ما بصورت حرفه ای از درختانی که دارای گره های بشکل پروانه هستند این چوب ها را تولید میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا